بازار بورس 26 آبان رشد شاخص در آخرین روز هفته

شاخص بورس

در آخرین روز از فعالیت بورس در هفته آخر آبان ماه، بازار شروع خوبی داشت، اما این شروع آنقدرها هم پرقدرت نبود و از نیمه دوم بازار به سمت ریزش پیش رفت. در پایان روز شاخص کل تنها 2155 واحد رشد کرد و با افزایش 0.15 درصدی در 1,410,750 ثابت ماند.شاخص هم وزن هم با 2806 واحد و یک درصد افزایش به عدد 386،754 واحد رسید.

تأثیر در شاخص

امروز موثرترین نمادها بر شاخص کل شفن، فولاد، فارس، ومعادن، شستا و فملی بودند که از میان آنها شفن و شستا تأثیر مثبت داشتند و نمادهای دیگر تأثیر منفی.بیشترین تقاضا در بازار امروز برای نماد غسالم به ثبت رسید و پس از آن خبهمن، آپ، های وب و خگستر در رتبه های بعدی بودند. در سمت مقابل بازار هم نماد وسخوز با بیشترین حجم از عرضه همراه شد. پس از آن وسرضوی، وسصفا، وسخراج و وسقم با بالاترین حجم از عرضه همراه شدند.نماد شفن امروز با رشد 5 درصدی بیشترین میزان افزایش را تجربه کرد. پس از آن سمگا، چکارن، حآسا و بپیوند در رتبه‌های بعدی بودند. در سمت دیگر بازار هم نماد وسخوز با ریزش 10 درصدی بیشترین میزان کاهش را داشت. پس از آن وسرضوی، نطرین و غگلستا در رتبه‌های بعدی بودند.

وضعیت صنایع

اکثر صنایع روز چهارشنبه را متعادل پشت سر گذاشتند اما تعدادی از صنایع نیز که در زیر مشاهده خواهید کرد روز پایان هفته مثبتی داشتند:

صفوف خرید و فروش

همسو با روند کلی بازار، تعداد صف‌های خرید در روز چهارشنبه بیشتر از تعداد صف‌های فروش بود. در انتهای روز، 116 نماد با صف خرید و 67 نماد با صف فروش به معاملات خود پایان دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *