کشف نقاشی های جدول ضرب اعداد کشیده شده توسط نیکولا تسلا!

کشف نقاشی های جدول ضرب اعداد کشیده شده توسط نیکولا تسلا!

تعدادی نقاشی های کشف شده که توسط نیکولا تسلا کشیده شده اند نشان از یک “نقشه” خارق العاده ضرب را می داد که دارای تمامی اعداد در یک سیستم ساده هستند. این طرح ها که در یک صفحه کوچک نقاشی شده بودند دارای دستور العمل وسایل دستی و سیستم های خالی از انرژی بودند.

این نقاشی ها دارای نوشته های ناخوانا زیاد در اکثر نقاط آن هستند. اَبی زوکا (Abe Zucca)، یک هنرمند و کاشف این نقاشی ها، فکر می  کند این طرح ها در سال های پایانی عمر نیکولا تسلا کشیده شده اند.

زوکا تعدادی نسخه رونوشت از این طرح ها درست نمود و  آنها را به ریاضیدانان و متفکران مختلف نشان داد. جالب ترین این طرح ها  مربوط به نقشه جدول ضرب می باشد.

«این طرح به ما اجازه می دهد تا اعداد را به صورت یک الگو ، چگونگی به دست آوردن اعداد اول، اعداد اول دوقلو، ترکیب اعداد زیاد  در هم، ضرب و تقسیم ببینیم و همینطور تعدادی سیستم های دیگر وجود دارند که تصور می کنم هنوز در انتظار کشف شدن هستند.»

این طرح ها به صورت تصویری هستند و به آسانی می توان از آن استفاده نمود. این نقاشی ها به دانش آموزان و افراد علاقه مند در هر کجا  اجازه می دهد تا ببینند چگونه اعداد در یک مارپیچ با دوازده جایگاه با هم همکاری می نمایند.

روزی نیکولا تسلا ابراز داشت: «اگر روزی به اهمیت اعداد 3،6 و 9 پی می بردید، بنابراین قادر بودید تا کلید گیتی را در دست بگیرید.»

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *