آخر هفته و کتاب_محدودیت صفر (Zero Limits)

کتاب‌های مختلفی در زمینه‌ موفقیت و قانون جذب به بازار عرضه شده‌اند؛ ولی محدودیت صفر در واقع کتابی است که ماورای کتاب‌هایی از این دست است.

این کتاب را می توان جزو بهترین کتاب‌های موفقیت دانست. نویسنده آن، جو ویتالی، از نویسندگان مشهوری است که در فیلم راز نیز ایفای نقش کرده است.

این نویسنده کتاب‌های زیادی مانند هر دقیقه یک مشتری، عامل جذب، حضور در وضعیت صفر و غیره را نگاشته است. البته کتاب محدودیت صفر با همکاری دکتر ایهالیا کالاهولن نوشته و توسط انتشارات کتیبه پارسی به بازار عرضه شده است.

خلاصه کتاب محدودیت صفر

کتاب محدودیت صفر کتابی است که رازهایی از ساکنآن‌هاوایی و سنت‌های قدیمی آن‌ها را برملا می‌کند. این کتاب عنوان می‌کند که خاطرات و مسائل زندگی در ضمیر ناخودآگاه انسان ماندگار می‌شوند و بدین صورت بازپخش آن‌ها دائماً باعث می‌شود تا مشکلات تکراری سر راه انسان قرار گیرد.

با پاک کردن این خاطرات که به معنای پاک‌سازی درون است، الوهیت درون هر کسی، بهترین راه را در زندگی به وی نشان می‌دهد و همین امر سبب می‌شود تا بتوانند از بازپخش خاطرات و بروز مشکلات مجدد جلوگیری کنند. کتاب حضور در صفر، تکمیل کننده‌ای از این کتاب پربار است که توصیه می‌شود پس از خواندن محدودیت صفر، حتماً خواندن آن را هم از یاد نبرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *