خیلی عجیب نبود که وقتی فیلم شبکهی اجتماعی (The Social Network) در سال 2010 روی پردههای نقرهای اکران شد، فروش گیشهی سینما سر به فلک گذاشت. جدای از هر چیز دیگر، همه دوست داشتند بدانند که این نیموجب بچه، یعنی مارک زاکربرگ، چطور توانست از هیئت یک دانشجوی یکلاقبای هاروارد به رئیس محبوبترین شبکهی اجتماعی دنیا مبدل شود.
چرا تماشایش کنیم؟
البته به خاطر بُعد دراماتیک فیلم، یک جاهایی پیاز داغ کار را زیاد کردهاند که خیلی به آن جاها توجه نکنید. این فیلم به مخاطبانش نشان میدهد که چطور میتوان با برخورداری از دو صفت انعطافپذیری و پوستکلفتی، یک استارتاپ (شرکت نوپا و ایدهپرداز) را با موفقیت راه انداخت. خود من هر دفعه که این فیلم را میبینم، انرژی میگیرم که به کارآفرین بهتری تبدیل شوم
دیدگاهتان را بنویسید